Archivovaná verze stránky Kdo přežije: Roach šťouch (2020) - pravidla ze dne 2021-06-30.
Kdo přežije: Roach šťouch - pravidla
Kolektiv adminů
Keiras, SolusRex, Siso
Mappool 1x1
Deathaura, Eternal Empire, Ever Dream, Golden Wall, Ice and Chrome, Pillars of Gold, Submarine
Mappool 2x2
Arctic Dream, Heavy Artillery, Emerald City
Rozdělení prizepoolu
1. místo 65% (2 900 Kč), 2. místo 35% (1 600 Kč), vylosovaný tým* 2x 20€ Blizzard balance
Obecné
Hlavním cílem ligy je poskytnout prostor pro zapojení hráčú do většich komunitních celků na czsk scéně tím, že se budou pravidelně střetávat a poměřovat síly s dalšími hráči podobné úrovně. K povzbuzení této komunitní interakce byl vytvořen experimentální zápasový systém, kde na každé straně stojí dvojice hráčů.
Chovat se slušně a s respektem k soupeři.
Nepodvádět.
Tým
V turnaji soutěží dvojčlenné týmy.
Na hráče ani týmy není kladené žádné omezení ohledně MMR, ligy, klanové příslušnosti.
Doporučujeme vytvářet vyvážené týmy z hráčů podobné úrovně.
Hráči musí hrát na svých hlavních účtech se jménem, pod kterým jsou obecně známí.
Barcode účty nejsou povoleny.
Obecně jsou vítání všichni hráči z Česka a Slovenska a další hráči aktivně se angažující v czsk komunitě. U zahraničních hráčů si admini vyhrazující právo na rozhodnutí o připuštění do turnaje.
Za každý tým musí být alespoň jeden hráč dostupný na turnajovém discord kanálu kvůli organizačním záležitostem.
Systém turnaje
Týmy budou ručně rozřazeny do skupin o 6-8 týmech tak, aby se ve skupinách hrály co nejvíce vyrovnané zápasy.
Rozřazení bude konzultováno s hráči a bude možné diskutovat o změně zařazení.
Ve skupině bude hrát každý s každým jednou, jeden zápas týdně.
Po skončení budou týmy zařazeny do single-elimination pavouka.
Týmy z nižších divizí budou nasazeny v pavouku na začátek, týmy z vyšších divizí budou nasazeny dopředu.
O pořadí ve skupině rozhoduje počet vyhraných zápasů, následně počet vyhraných map a počet kontumací. V případě shody více týmu rozhoduje počet vyhraných zápasů a následně počet vyhraných map ve vzájemných zápasech. Pokud ani předchozí nestačí k rozlišení, je pořadí rozhodnuto veřejným losem.
Systém zápasu
Zápas se skládá z 4x 1v1, 1x 2v2. Vše na jednu vítěznou mapu.
Ve skupinové fázi se hraje všech 5 map, i když je již o vítězi zápasu rozhodnuto.
Doporučené pořadí her v zápasu týmů A a B je:
A1 vs. B1, A2 vs. B2, A1+A2 vs. B1+B2, A1 vs. B2, A2 vs. B1.
Hráči mohou v jednom zápase střídat rasy mezi hrami. V lobby si ale musí chtěnou rasu nastavit před zahájením odpočtu.
Pokud by kvůli měnění ras nastala situace, kdy se hráči nedokáží shodnout, oznámí naslepo svojí volbu adminovi a ten pak zpětně hráče informuje.
Před zápasem si zástupci obou týmu oznámí, ideálně ve stejný moment do ingame channelu, kdo hraje první mapu (A1, resp. B1) a kdo druhou (A2, resp. B2).
Pokud se týmy nedomluví jinak, standardní čas k odehrání zápasu je neděle 20:00 CEST a ingame channel /join czsk
V případě, že se tým do 15 minut nedostaví a neproběhla žádná předchozí komunikace, je možné zažádat o technickou výhru.
Po odehrání jeden z týmů nahraje replaye a tím zadá výsledek. V případě nestandardní situace kontaktuje adminy na discord kanálu.
Stream
Zápas je možné streamovat na libovolném streamu, který bude splňovat podmínky:
zpoždění videa alespoň 2 minuty
Penalizace
V případě porušení pravidel vyhodnotí kolektiv adminů závažnost provinění a zvolí individuální řešení situace.