Archivovaná verze stránky Kdo přežije: Roach šťouch (2020) - pravidla ze dne 2021-06-30.
Kdo přežije: Roach šťouch - pravidla
- Kolektiv adminů
- Keiras, SolusRex, Siso
- Mappool 1x1
- Deathaura, Eternal Empire, Ever Dream, Golden Wall, Ice and Chrome, Pillars of Gold, Submarine
- Mappool 2x2
- Arctic Dream, Heavy Artillery, Emerald City
- Rozdělení prizepoolu
- 1. místo 65% (2 900 Kč), 2. místo 35% (1 600 Kč),
vylosovaný tým* 2x 20€ Blizzard balance
Obecné
- Hlavním cílem ligy je poskytnout prostor pro zapojení hráčú do většich komunitních celků na czsk scéně tím, že se budou pravidelně střetávat a poměřovat síly s dalšími hráči podobné úrovně. K povzbuzení této komunitní interakce byl vytvořen experimentální zápasový systém, kde na každé straně stojí dvojice hráčů.
- Chovat se slušně a s respektem k soupeři.
- Nepodvádět.
Tým
- V turnaji soutěží dvojčlenné týmy.
- Na hráče ani týmy není kladené žádné omezení ohledně MMR, ligy, klanové příslušnosti.
- Doporučujeme vytvářet vyvážené týmy z hráčů podobné úrovně.
- Hráči musí hrát na svých hlavních účtech se jménem, pod kterým jsou obecně známí.
- Barcode účty nejsou povoleny.
- Obecně jsou vítání všichni hráči z Česka a Slovenska a další hráči aktivně se angažující v czsk komunitě. U zahraničních hráčů si admini vyhrazující právo na rozhodnutí o připuštění do turnaje.
- Za každý tým musí být alespoň jeden hráč dostupný na turnajovém discord kanálu kvůli organizačním záležitostem.
Systém turnaje
- Týmy budou ručně rozřazeny do skupin o 6-8 týmech tak, aby se ve skupinách hrály co nejvíce vyrovnané zápasy.
- Rozřazení bude konzultováno s hráči a bude možné diskutovat o změně zařazení.
- Ve skupině bude hrát každý s každým jednou, jeden zápas týdně.
- Po skončení budou týmy zařazeny do single-elimination pavouka.
- Týmy z nižších divizí budou nasazeny v pavouku na začátek, týmy z vyšších divizí budou nasazeny dopředu.
- O pořadí ve skupině rozhoduje počet vyhraných zápasů, následně počet vyhraných map a počet kontumací.
V případě shody více týmu rozhoduje počet vyhraných zápasů a následně počet vyhraných map ve vzájemných zápasech.
Pokud ani předchozí nestačí k rozlišení, je pořadí rozhodnuto veřejným losem.
Systém zápasu
- Zápas se skládá z 4x 1v1, 1x 2v2. Vše na jednu vítěznou mapu.
- Ve skupinové fázi se hraje všech 5 map, i když je již o vítězi zápasu rozhodnuto.
- Doporučené pořadí her v zápasu týmů A a B je:
A1 vs. B1, A2 vs. B2, A1+A2 vs. B1+B2, A1 vs. B2, A2 vs. B1.
- Hráči mohou v jednom zápase střídat rasy mezi hrami. V lobby si ale musí chtěnou rasu nastavit před zahájením odpočtu.
Pokud by kvůli měnění ras nastala situace, kdy se hráči nedokáží shodnout, oznámí naslepo svojí volbu adminovi a ten pak zpětně hráče informuje.
- Před zápasem si zástupci obou týmu oznámí, ideálně ve stejný moment do ingame channelu, kdo hraje první mapu (A1, resp. B1) a kdo druhou (A2, resp. B2).
- Pokud se týmy nedomluví jinak, standardní čas k odehrání zápasu je neděle 20:00 CEST a ingame channel
/join czsk
V případě, že se tým do 15 minut nedostaví a neproběhla žádná předchozí komunikace, je možné zažádat o technickou výhru.
- Po odehrání jeden z týmů nahraje replaye a tím zadá výsledek. V případě nestandardní situace kontaktuje adminy na discord kanálu.
Stream
- Zápas je možné streamovat na libovolném streamu, který bude splňovat podmínky:
- zpoždění videa alespoň 2 minuty
Penalizace
- V případě porušení pravidel vyhodnotí kolektiv adminů závažnost provinění a zvolí individuální řešení situace.