Kdo přežije: Lumpasův Bust - pravidla

Kolektiv adminů
Keiras, Lumpas, SolusRex
Mappool 1x1 (skupiny)
Acropolis, Cyber Forest, Kairos Junction, King's Cove, Turbo Cruise 84, New Repugnancy, Thunderbird
Mappool 1x1 (playoff)
Acropolis, Disco Bloodbath, Ephemeron, Thunderbird, Triton, Winter's Gate, World of Sleepers
Mappool 2x2
Overgrown Facility, Dusty Gorge, Efflorescence
Rozdělení prizepoolu
1. 65%, 2. 35%

Obecné

  1. Hlavním cílem ligy je poskytnout prostor pro zapojení hráčú do většich komunitních celků na czsk scéně tím, že se budou pravidelně střetávat a poměřovat síly s dalšími hráči podobné úrovně. K povzbuzení této komunitní interakce byly vytvořen experimentální zápasový systém, kde na každé straně stojí dvojice hráčů.
  2. Chovat se slušně a s respektem k soupeři.
  3. Nepodvádět.

Tým

  1. V turnaji soutěží dvojčlenné týmy.
  2. Na hráče ani týmy není kladené žádné omezení ohledně MMR, ligy, klanové příslušnosti.
  3. Doporučujeme vytvářet vyvážené týmy z hráčů podobné úrovně.
  4. Hráči musí hrát na svých hlavních účtech se jménem, pod kterým jsou obecně známí.
  5. Barcode účty nejsou povoleny.
  6. Obecně jsou vítání všichni hráči z Česka a Slovenska a další hráči aktivně se angažující v czsk komunitě. U zahraničních hráčů si admini vyhrazující právo na rozhodnutí o připuštění do turnaje.
  7. Za každý tým musí být alespoň jeden hráč dostupný na turnajovém discord kanálu kvůli organizačním záležitostem.

Systém turnaje

  1. Týmy budou ručně rozřazeny do skupin o 6-8 týmech tak, aby se ve skupinách hrály co nejvíce vyrovnané zápasy.
  2. Rozřazení bude konzultováno s hráči a bude možné diskutovat o změně zařazení.
  3. Ve skupině bude hrát každý s každým jednou, jeden zápas týdně.
  4. Po skončení budou týmy zařazeny do single-elimination pavouka.
  5. Týmy z nižších divizí budou nasazeny v pavouku na začátek, týmy z vyšších divizí budou nasazeny dopředu.
  6. O pořadí ve skupině rozhoduje počet vyhraných zápasů, následně počet vyhraných map a počet kontumací.
    V případě shody více týmu rozhoduje počet vyhraných zápasů a následně počet vyhraných map ve vzájemných zápasech.
    Pokud ani předchozí nestačí k rozlišení, je pořadí rozhodnuto veřejným losem.

Systém zápasu

  1. Zápas se skládá z 4x 1v1, 1x 2v2. Vše na jednu vítěznou mapu.
  2. Ve skupinové fázi se hraje všech 5 map, i když je již o vítězi zápasu rozhodnuto.
  3. Doporučené pořadí her v zápasu týmů A a B je:
    A1 x B1, A2 x B2, A1+A2 x B1+B2, A1 x B2, A2 x B1.
  4. Pokud se týmy nedomluví jinak, standardní čas k odehrání zápasu je neděle 20:00 CEST a ingame channel /join czsk
    V případě, že se tým do 15 minut nedostaví a neproběhla žádná předchozí komunikace, je možné zažádat o technickou výhru.
  5. Po odehrání jeden z týmů nahraje replaye a tím zadá výsledek. V případě nestandardní situace kontaktuje adminy na discord kanálu.

Stream

  1. Hlavním streamerem turnaje je MrPenguin.
  2. V každém kole budou vybrané zápasy vysílány na hlavním streamu v neděli od 19:00 CEST.
    Hlavní stream nelze odmítnout.
  3. Zápas, který není na hlavním streamu, je možné streamovat na libovolném jiném streamu, který bude splňovat podmínky:
    • zpoždění videa alespoň 2 minuty
    • streamovat mimo čas hlavního streamu (neděle 19:00-20:00)

Penalizace

  1. V případě porušení pravidel vyhodnotí kolektiv adminů závažnost provinění a zvolí individuální řešení situace.